Promosi Harga Penginapan Hotel Mewah Bermula Dari RM9!

Anda mahu dapatkan pakej harga penginapan di hotel mewah, bertaraf 4-5 bintang pada harga permulaan RM9 semalam? Jika ya, pastikan anda telah memuat-turun aplikasi Traveloka di smartphone anda.

Promosi istimewa Traveloka sempena Promosi 9.9 sedang berlangsung dari 3 September sehingga 10 September 2020. Anda bukan sekadar boleh mendapatkan tawaran harga penginapan di hotel mewah semurah RM9 tetapi juga banyak lagi diskaun menarik ditawarkan menerusi Promo 9.9 Traveloka.

Tawaran Promosi Traveloka 9.9 - Harga Hotel Mewah Bermula RM9 Semalam! 

Traveloka 9.9 Promo - 4-6 Stars Hotel at RM9

 

Menerusi kempen promosi Traveloka 9.9, anda boleh menang hadiah berupa percutian percuma di hotel bertaraf bintang bermula dengan So Ohsem Sale (SOS) pada 3 September 2020 dan juga pada 10 September 2020.

Kemudian bermula dari 4 hingga 8 September 2020, anda akan berpeluang mendapatkan diskaun tambahan penginapan di hotel sebanyak 9% selain promosi sedia-ada.

Dan pada 9 September, menerusi siaran langsung (live) di Facebook Traveloka, anda bakal berpeluang mendapatkan harga penginapan hotel bermula dari RM9 semalam! Selain itu, pada tarikh itu juga ada SOS selama 9 jam untuk anda mendapatkan tawaran lain daripada Traveloka.

Berikut adalah butiran mengenai tawaran Promosi 9.9 Traveloka pada 9 September:

9.9 SPECIAL LIVE STREAM: SO OHSEM SALE!

From 9 AM on Facebook LIVE

Tune in to our So Ohsem Sale via Facebook LIVE, happening on 9 September from 9 AM onwards. Don’t miss out to enjoy unmatched hotel deals, discount coupons and giveaways, exclusively during our 3 live stream shows!

Here’s a breakdown of our 9.9 DEALS party schedule:

⏰ 9 AM: The Breakfast Sale (4 & 5 Star Hotels starting from RM9)

⏰ 3 PM: Tea Time Party (Up to 99% OFF hotel coupon roulette)

⏰ 9 PM: Final Hour Party (Hotel giveaways worth RM999)

 

Untuk pastikan anda tidak ketinggalan, terus dapatkan info di Facebook Traveloka dan juga aplikasi Traveloka.

[Iklan] Nak Tahu Rahsia Untuk Menginap Setiap Minggu di Hotel Pada Harga Murah? Klik Sini Sekarang !!

Previous Post Next Post